Amphora

Amphora on laialdaste võimalustega infohaldustarkvara

Valiku lihtsustamiseks oleme olulisemad võimalused jaotanud kolme paketti - Start, Standard ja Premium. Nõudlikule kliendile lisasime paketi Premium+, mis sisaldab kõrgeima prioiteediga reageerimist.

Olulisemad võimalused Start Standard Premium
Dokumentide hoidla
Dokumentide ja kirjade register  √  √  √ 
Sisselogimine ID-kaardi või Mobiil-ID abil
Dokumentide numereerimine
Võimas täistekstiotsing
Tasuta koolitus 2 tundi
Menetluste ja töövoogude kasutamine
Digiallkirjastamine ID-kaardi või Mobiil-ID abil 10 tk./kuu /
kasutaja
piiramatu
Kontoritarkvara liidestus - MS Office, OpenOffice, LibreOffice
Dokumentide skaneerimine
Avalik vaade ja teabe avalikustamine
Juurdepääs administreerimisvõimalustele
Raportid ja aruanded 15 tk. 30+ tk.
Sisseehitatud e-postiklient ja e-kirjade registreerimine
Digiarhiiv
Eesti Posti Kirjakeskuse liides - paberkirjade ja tähtkirjade saatmine
Google kalendri liides - kalendrisündmuste edastamine Google kalendrisse ja mobiilsetele seadmetele
Outlooki liides - e-kirjade registreerimine, menetluste, kalendri, isikute ja asutuste sünkroniseerimine
Skaneeritud dokumentide tekstituvastus ehk OCR
Töökeskkonna baasil loodud õppekeskkond
Klienditugi telefoni teel
   Proovi tasuta  Proovi tasuta  Vaata edasi


Tehniline info

Amphora kasutamine toimub Interinx OÜ serverikeskusest rendimudeli alusel üle interneti. Kontoritarkvara ja Outooki liidestuse ning Send-To kasutamiseks tuleks paigaldada ka Amphora töölauarakendus. Amphora kõikide võimaluste kasutamiseks võiks olla:
  • Tänapäevane PC või Mac arvuti
  • MS Office 2003 - 2016
  • Enamlevinud internetilehitseja (Internet Explorer, Chrome, Mozilla Firefox, Safari) tänapäevane ehk uusim versioon
  • ID-kaardilugeja
  • TWAIN liidesega dokumendiskanner, kui soovitakse skaneerimist kasutada
 
EML
ELL
Microsoft Partner