Klientide pöördumised tuleks registreerida ja nendele võiks tähtaegselt vastata
E-kirja või telefoni teel kliendipöördumiste haldamisel:
- pole teada, kes millise juhtumiga tegeleb ja kelle postkastis e-kiri asub
- juhtumile on keeruline määrata vastutajat ja tähtaega
- puudub ülevaade juhtumite tähtaegadest ja tähtaegade ületamisest
- varasemate kliendipöördumiste kohta on raske infot leida
Amphora kasutamisel saabub kodulehel täidetud vormi sisu e-kirjade moodulisse, seejärel pöördumine registreeritakse saabuva kirjana, määratakse vastutaja ja suunatakse täitmiseks.
- lihtne on määrata vastutajat ja tähtaega
- alati on teada juhtumiga tegeleja
- tähtaegade jälgimiseks on aruanded
- varasemad kliendipöördumised leiab otsingutega
Klient arvab: "Väga hea asi on! - Tauno Tamm, Eesti Keskkonnateenused AS."

Pilt 1: Kliendipöördumise vorm ettevõtte kodulehel

Pilt 2: E-kirja registreerimine Amphora keskkonnas

Pilt 3: Vastamata kirjade raport