Amphora Premium on dokumendihaldus- ja digiarhiivitarkvara nõudlikule kliendile
Tarkvara sisaldab kõiki võimalusi, lisaks on hinnas
* klienditugi telefoni teel kõikidele peakasutajatele nii ettevõttes/asutuses kui ka allasutustes/kontserni ettevõtetes
* juurdepääs eraldiseisvasse testkeskkonda, mis luuakse töökeskkonna baasil
* Amphora keskkond töötab suurema jõudlusega ja väiksema koormatusega Premium-taseme jaoks mõeldud eraldi serveritel
* Varukoopiaid hoitakse 30 päeva (vs 14 päeva Standard)
* võimalik oma alamdomeen asutusenimi.amphora.ee
* juhtumite lahendamine 8 tunni jooksul tööajal (vs 48 tundi Standard / 4 tundi Eliit)
* isikuandmete kaitse kokkulepe
* Mailgun e-postiteenus e-kirjade saatmiseks turvaliselt ja jälgitavalt
Klienditoe juhtumite lahendamine toimub kõrgema prioriteediga, kui Standardi kasutajatel, samuti taastatakse suuremahulise rikke korral esmalt Eliit taseme keskkonnad, seejärel Premium taseme keskkonnad ja seejärel Standard taseme keskkonnad.
Minimaalselt on Amphora Premium kasutatav alates 10-st kasutajakontost.
SLA 98% tööpäevadel 8:00 - 18:00.
Hinnakiri
Ühe kasutajakonto kuutasu on 11€ / kuu.
Keskkonna üldine haldustasu on 79€ kuu.
Soodustused rakenduvad alates 26-st kasutajast.
Minimaalne kasutajate arv on 10.
Näidis:
10 kasutajat: 196€ / kuu
25 kasutajat: 371.50€ / kuu
100 kasutajat: 1015€ / kuu
Ühes baasis võivad olla mitme asutuse andmed, juhul kui asutused on omavahel tihedalt seotud - näiteks kohalik omavalitsus ja allasutused või ühe kontserni ettevõtted.
Kõikidele renditeenuse hindadele lisandub käibemaks 24%.
Varundamine toimub üks kord ööpäevas ning varukoopiaid hoitakse vähemalt 30 päeva. Lisaks luuakse täisvarukoopia iga kuu alguses, mis paigutatakse säilitamiseks vähemalt üheks aastaks.
Võimalik on tasuda arveid kord aastas ettemaksuna, sellisel juhul rakendub soodustus 10%.
Võimalused tellimiseks:
-
Palun saatke email aadressile sales@interinx.com
-
või helistage telefonile +372 50 94 046, Ingmar Pappel
-
või täitke pakkumise vorm siin