Amphora hinnakiri
Hinnakirjas on toodud Amphora dokumendihaldustarkvara kuutasud vastavalt kasutajate arvule ja paketile.
"Standard" tase sisaldab telefoni ja e-kirja teel teel kasutajatuge ühele peakasutajale ning on sobilik tagasihoidlike vajadustega asutusele või ettevõttele, kus on igapäevaselt tööl dokumendihaldur. Juhtumitele reageerimine toimub tavajärjekorras kahe tööpäeva jooksul. Varukoopiate säilitamine 14 päeva.
"Premium" tase sisaldab telefoni ja e-posti teel kliendituge kõikidele peakasutajatele, kõik täiendavad teenused -20%, varukoopiate säilitamine 30 päeva ning vajadusel dokumendihalduri konsultatsioonid. Juhtumite lahendamine toimub kõrgema prioriteediga ja reageerimisaeg on 8 tundi. Peakasutajatele Skype grupivestlus klienditoe ja arendajatega.
"Eliit" tase sisaldab personaalse kliendihalduri teenust, samuti SLA tingimusi, kõik täiendavad teenused - 30% ja kõrgendatud valmisolek reageerimiseks. Eliit kasutajate juhtumid lahendatakse kõrgeima prioriteediga ja probleemteatele reageerimisaeg on 4 tundi tööajal. Võimalik kokku leppida laiendatud tööaeg.
Iga kasutaja vajab aktiivset kasutajakontot. Samuti on aktiivne kasutajakonto vajalik masinliideste jaoks.
Amphora kasutajapõhine kuutasu kasvab Standard tasemel kuni 2025. aastani 0.60€ kasutaja kohta igal aastal. 2024 aastal 9.60€ ja 2025 aastal 10.2€. Serveritasu 60€/kuu ei muutu.
Premium ja Eliit tasemel on kasutajapõhine kuutasu fikseeritud kuni 2024. aasta lõpuni.