Klienditoega vestlus Amphora keskkonnas
Vestlusaken klienditoega
Amphora keskkonnas on otsesuhtluse võimalus klienditoega. See võimaldab reaalajas vestlust, helistamist ja ekraani jagamist, ilma et peaks Amphora kasutamise katkestama või eraldi klienditoe numbrit valima.
Vestlusakna võimalused
- Vestlust saab alustada otse Amphora keskkonnast.
- Võimalik on klienditoele kirjutada, helistada ja ekraani jagada
- Vestlusaken jääb avatuks ka Amphoras edasi töötades
Kasutamine
Vestluse alustamiseks vajuta all paremas nurgas (Amphora versiooni all) asuvale lingile Vestlus klienditoega.
Seejärel avaneb vestluse vaade, kus on eeltäidetud:
- Nimi koos asutusega (näiteks: Aleksei Pahhatajev asutusest Amphora Infohandus OÜ).
- E-posti aadress (sinu e-posti aadress).
- Asutuse nimi lisatakse selleks, et klienditoe spetsialistil oleks kohe võimalik tuvastada ja avada õige Amphora keskkond. E-posti aadressi väljale lisatakse kasutaja e-posti aadress.
- Kuigi eeltäidetud andmeid on võimalik muuta, siis me ei soovita seda teha, kuna see võib raskendada klienditoel probleemi lahendamist/küsimustele vastamist.
Vajuta Connect nuppu ühenduse loomiseks. Palun arvesta, et ühenduse loomine võib võtta aega, kuna klienditoe spetsialistid võivad parajasti olla hõivatud.
Pärast ühenduse loomist avaneb vestlusaken, kus on näha:
- Klienditoe spetsialisti nimi
- Helistamise nupp.
- Ekraani jagamise nupp
- Tekstisõnumite saatmise võimalus (kinnita ENTER klahviga)
- Failide/piltide lisamine
- Vestluse lõpetamiseks sulge aken "x" nupust
Helista või ekraani jagamise nupule vajutamisel võib veebibrauser küsida ligipääsu mikrofonile, juhul kui luba pole vaikimisi antud. Aadressiribast vasakule ilmub ligipääsu kinnituse küsimise aken.
Funktsionaalsus on kättesaadav kõigile Amphora kasutajatele, sealhulgas allasutuste kasutajatele.
Viimati muudetud: 27. veebruar 2025, 16:15:13