Sisselogimine
Sisselogimise võimalused Amphora keskkonda
Amphora keskkonda on võimalik sisse logida mitmel erineval viisil:
- Riigi autentimisteenusega - RIA poolt pakutav autentimisteenus avaliku sektori asutustele
- Entra-ID(varasemalt Azure Active Directory) - Microsofti pilvepõhine identiteedi- ja juurdepääsuhalduse teenus
- Google kontoga - saadaval Premium ja Eliit taseme klientidele
- ID-kaardiga - kiip peab olema kaardilugejasse sisestatud enne veebibrauseri avamist
- Mobiil-IDga - sisestage kasutajanimi ja kinnitage sisselogimine mobiiliseadmes
- Smart-IDga - sisestage kasutajanimi ja kinnitage sisselogimine Smart-ID rakenduses
- Kasutajanime ja parooliga - sisestage oma kasutajanimi ja parool vastavatesse väljadesse
Tähtis teada
Riigi autentimisteenusega
- Vajutage nuppu
- Teid suunatakse autentimiseks uuele lehele. Seal saate valida sobiva autentimisviisi, sisestada vajalikud andmed ning pärast edukat autentimist suunatakse Teid automaatselt Amphora lehele tagasi.
- Riigi Autentimisteenuse nupp on nähtav, kui asutus on liitunud GovSSO teenusega ning Amphoras on vastavad seadistused tehtud. Lähemalt saab lugeda SIIT.
Entra-ID (Microsofti pilvepõhine identiteedi- ja juurdepääsuhalduse teenus)
Microsofti pilvepõhine identiteedi- ja juurdepääsuhalduse teenus, mis võimaldab organisatsioonidel turvaliselt hallata kasutajate juurdepääsu rakendustele ühekordse sisselogimise abil.
Sisselogimiseks vajutage nuppu , mille järel avaneb Microsofti kontoga sisselogimise aken.
ID-kaardiga sisselogimine
- Sisestage ID-kaart lugejasse enne veebibrauseri avamist.
- ID-kaardi sertifikaadid peavad olema kehtivad.
- Teie Amphora kasutajakontol peab olema märgitud korrektne isikukood.
- ID-kaardiga sisselogimisel ei ole vaja kasutajanime ega parooli sisestada.
- Vajutage nuppu
Mobiil-IDga sisselogimine
- Sisestage oma kasutajanimi ja klõpsake Mobiil-ID nupul.
- Teie Amphora kasutajakontol peab olema märgitud nii isikukood kui ka mobiiltelefoni number.
- Eelduseks on, et kasutajal on aktiveeritud Mobiil-ID teenus.
- Vajutage nuppu
Smart-IDga sisselogimine
- Sisestage oma kasutajanimi ja klõpsake Smart-ID nupul.
- Teie Amphora kasutajakontol peab olema märgitud korrektne isikukood.
- Eelduseks on, et kasutajal on aktiveeritud Smart-ID rakendus.
- Vajutage nuppu
Google kontoga sisselogimine
- Google kontoga autentimine on saadaval ainult Premium ja Eliit taseme klientidele. Täpsemalt Google kontoga autentimise kohta saate lugeda SIIT.
- Sisse logimiseks vajutage nuppu
, mille järel saate oma Google kontoga sisse logida.
Kasutajanime ja parooliga sisselogimine
- Kui kasutajanimi või parool on ununenud, pöörduge oma keskkonna administraatori poole. Kui Teil on võimalik muul viisil sisse logida (ID-kaart, Smart-ID, Mobiil-ID), saate pärast sisselogimist parooli muuta Amphora sisekeskkonnas.
- Sisse logimiseks vajutage nuppu
Külalisena sisselogimine
"Logi sisse külalisena" nupp on nähtav ainult siis, kui guest kasutaja on süsteemis aktiveeritud. Vaikimisi on see kasutaja kõikides keskkondades passiivne. Guest kasutaja kuulub Guest kasutajagruppi ning vaikimisi ei ole sellele määratud ühtegi õigust.
Võimalikud probleemid sisselogimisel
Mitu sama isikukoodiga kasutajat
Kui keskkonnas on sama isikukoodiga 2 või rohkem kasutajat, pole ID-kaardiga sisselogimine võimalik. Süsteem ei suuda määrata, millise kasutajaga sisse logida ja kuvab veateate "Sellist kasutajat ei eksisteeri!"
Sellises olukorras tuleks ühel kasutajatest isikukood eemaldada ja kasutajakonto passiivseks teha. Ühe isikukoodiga võib süsteemis olla vaid üks aktiivne kasutaja. Kui isikukoodi Amphoras kasutajakontolt eemaldada ei saa, pöörduge Amphora klienditoe poole isikukoodi eemaldamiseks.
Lukustatud kasutaja
Kui sisestate parooli 5 korda valesti, lukustab süsteem teie kasutajakonto. Kuvatakse teade "Kasutaja on lukustatud!" Lukustuse eemaldamiseks pöörduge keskkonna administraatori poole.
ID-kaardi sertifikaadi valik tühistatud
Ärge vajutage ID-kaardiga sisselogimisel sertifikaadi valiku aknas Cancel/Tühista nuppu. Kui vajutate üht neist nuppudest, pole sama sessiooni jooksul võimalik ID-kaardi või Mobiil-IDga sisse logida ja kuvatakse teade "Sertifikaati ei õnnestunud tuvastada! Uuesti üritamiseks sulgege brauser ning avage lehekülg uuesti!"
Sellisel juhul saate sisse logida ainult kasutajanime/parooliga või Smart-IDga või sertifikaadi valiku uuesti avamiseks sulgeda kõik veebibrauseri aknad ja avada brauser uuesti.
Viimati muudetud: 04. märts 2025, 13:26:47