Kuidas tööd alustada
Sisselogimine
Iga Amphoraga liitunud asutus saab endale ainulaadse veebiaadressi, kus selle asutuse keskkond asub. Keskkonna veebiaadress saadetakse tavaliselt koos uute kasutajate andmetega. Kui seda ei ole saadetud, pöördu palun inimese poole, kes kasutaja andmed saatis.
Oluline
Kindlasti ei tohi sisse logida amphora.ee veebilehe kaudu.
Sisselogimise vaade:
Sisselogimise kohta on täpsemalt võimalik lugeda sisselogimise juhendist.
Personaalsed seaded
Pärast sisselogimist kontrolli oma personaalseid seadeid, et vajalikud andmed oleks olemas:
- Isikukood - dokumentide allkirjastamiseks ja ID-kaardiga sisselogimiseks.
- E-posti aadress - ülesannete kohta teabe saamiseks.
Seadete muutmiseks vajuta Admin moodulile, mis asub vasakpoolses menüüs kõige all.
Personaalsete seadete muutmise kohta on võimalik täpsemalt lugeda personaalsete seadete juhendist.
Kui Sul ei ole võimalik muuta enda personaalseid seadeid, võta ühendust keskkonna administraatoriga.
Avaleht
Avalehele on koondatud kasutaja jaoks väga oluline teave. Sinna ilmuvad kõik kasutajale suunatud ülesanded, kalendri sündmused, raportid jne.
Avalehe võimaluste kohta saad rohkem lugeda avalehe juhendist.
Dokumendid
Dokumentide moodul hõlmab dokumentide kogu elutsüklit:
- Dokumentide koostamine ja vormistamine;
- Dokumentide ametlik kinnitamine ja registreerimine;
- Dokumentide menetlemine, töötamine ja jagamine;
- Dokumentide säilitamine ja arhiveerimine;
- Dokumentide turvaline hävitamine
Moodul võimaldab hõlpsat dokumentide säilitamist ja leidmist liigitusskeemi abil ning toetab elektroonilise dokumendiregistri haldamist.
Rohkem infot leiad dokumentide juhendist.
Asjavaade
Asjavaade võimaldab dokumente koondada vastavalt teemale või juhtumitele. Näiteks saab kokku viia algatuskirja ja vastuskirjad sama teema kohta või ühe õigusaktiga seotud dokumentatsiooni.
Asjavaate kohta on võimalik lugeda asjavaate juhendist.
Viimati muudetud: 27. detsember 2024, 16:15:13